Reklamační řád
VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY
1. Tímto reklamačním řádem se řídí reklamace veškerých vstupenek na kulturní či sportovní akce, případně jiné akce (dále jen akce), zakoupených v předprodejní síti Městských kulturních zařízeních Jeseník (dále jen MKZ). Předprodejní sítí MKZ se rozumí prodejní místo MKZ a prodejní místa smluvních partnerů MKZ. MKZ nenese odpovědnost za vstupenky zakoupené mimo předprodejní síť MKZ. Vstupné za takto zakoupenou vstupenku nebude MKZ refundovat.
2. Zaplacené vstupné se nevrací, pokud není v tomto reklamačním řádu výslovně uvedeno jinak.
3. V případě ztráty či poškození se náhradní vstupenka neposkytuje.
4. Zakoupená vstupenka se nevyměňuje. Zákazník je povinen bezprostředně po převzetí vstupenky (vstupenek) zkontrolovat údaje a správnost obdržených údajů. Na základě okamžité reklamace zákazníka bude reklamovaná vstupenka (vstupenky) prostřednictvím systému zrušena a zákazníkovi bude vrácena zaplacená peněžitá částka. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.
5. V případě neovlivnitelných situací (zásah vyšší moci, nemoc interpreta apod.) může MKZ termín představení po dohodě s interpretem přesunout. V případě přesunutí termínu konání akce zůstává v platnosti původní vstupenka. O takovéto změně bude pořadatel informovat veřejnost pomocí sdělovacích prostředků, zejména prostřednictvím www.mkzjes.cz. V případě zrušení akce v den jejího konání z důvodu neovlivnitelné situace se na místě refundace vstupného neposkytuje. Návštěvník si ponechá vstupenku pro případ náhradního termínu nebo uplatnění reklamace.
5.1 Informace a stanovisko pořadatele dle bodu 5 výše MKZ zveřejní (popřípadě odpoví zasílatelům stanovisko pořadatele) do 30 pracovních dnů po termínu původně plánované akce. V případě zrušení se pořadatel zavazuje řešit reklamace podané do 60 dnů od termínu původně plánované akce. Na pozdější reklamace (žádost o vrácení vstupného) nebude brán ohled.
6. Veškeré dotazy a případné reklamace je třeba doručit bez zbytečného odkladu MKZ (e-mail: recepce@mkzjes.cz, tel: +420 773 588 001, poštovní adresa: Městská kulturní zařízení Jeseník, 28. října 880/16, 790 01 Jeseník).
6.1 Reklamace dle bodu 6 a v případě jejich doručení na adresu MKZ nebo pokud se bude jednat o vstupenky hrazené na fakturu či ze zaměstnaneckého kreditu, bude obchodní úsek MKZ řešit se zákazníkem přímo.
7. Tento reklamační řád je závazný pro veškeré zákazníky MKZ. V návaznosti na ochranu osobních údajů podle zákona 101/2000 Sb. MKZ garantuje, že osobní data jsou považována za přísně důvěrná a nebudou nikdy prodána nebo převedena na někoho jiného. Všechny osobní údaje jsou přísně utajeny a budou užívány pouze pro účely MKZ.
V Jeseníku 1. ledna 2020