Reklamační řád

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY

1. Tímto reklamačním řádem se řídí reklamace veškerých vstupenek na kulturní či sportovní akce, případně jiné akce (dále jen akce), zakoupených v předprodejní síti Městských kulturních zařízeních Jeseník (dále jen MKZ). Předprodejní sítí MKZ se rozumí prodejní místo MKZ a prodejní místa smluvních partnerů MKZ. MKZ nenese odpovědnost za vstupenky zakoupené mimo předprodejní síť MKZ. Vstupné za takto zakoupenou vstupenku nebude MKZ refundovat.
 
2. Zaplacené vstupné se nevrací, pokud není v tomto reklamačním řádu výslovně uvedeno jinak.    
           
3. V případě ztráty či poškození se náhradní vstupenka neposkytuje.
 
4. Zakoupená vstupenka se nevyměňuje. Zákazník je povinen bezprostředně po převzetí vstupenky (vstupenek) zkontrolovat údaje a správnost obdržených údajů. Na základě okamžité reklamace zákazníka bude reklamovaná vstupenka (vstupenky) prostřednictvím systému zrušena a zákazníkovi bude vrácena zaplacená peněžitá částka. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel. 
                                                                                         
5. V případě neovlivnitelných situací (zásah vyšší moci, nemoc interpreta apod.) může MKZ termín představení po dohodě s interpretem přesunout. V případě přesunutí termínu konání akce zůstává v platnosti původní vstupenka. O takovéto změně bude pořadatel informovat veřejnost pomocí sdělovacích prostředků, zejména prostřednictvím www.mkzjes.cz. V případě zrušení akce v den jejího konání z důvodu neovlivnitelné situace se na místě refundace vstupného neposkytuje. Návštěvník si ponechá vstupenku pro případ náhradního termínu nebo uplatnění reklamace.                                        
5.1 Informace a stanovisko pořadatele dle bodu 5 výše MKZ zveřejní (popřípadě odpoví zasílatelům stanovisko pořadatele) do 30 pracovních dnů po termínu původně plánované akce. V případě zrušení se pořadatel zavazuje řešit reklamace podané do 60 dnů od termínu původně plánované akce. Na pozdější reklamace (žádost o vrácení vstupného) nebude brán ohled.
           
6. Veškeré dotazy a případné reklamace je třeba doručit bez zbytečného odkladu MKZ (e-mail: recepce@mkzjes.cz, tel: +420 773 588 001, poštovní adresa: Městská kulturní zařízení Jeseník, 28. října 880/16, 790 01 Jeseník).
6.1 Reklamace dle bodu 6 a v případě jejich doručení na adresu MKZ nebo pokud se bude jednat o vstupenky hrazené na fakturu či ze zaměstnaneckého kreditu, bude obchodní úsek MKZ řešit se zákazníkem přímo.
 
7. Tento reklamační řád je závazný pro veškeré zákazníky MKZ. V návaznosti na ochranu osobních údajů podle zákona 101/2000 Sb. MKZ garantuje, že osobní data jsou považována za přísně důvěrná a nebudou nikdy prodána nebo převedena na někoho jiného. Všechny osobní údaje jsou přísně utajeny a budou užívány pouze pro účely MKZ.
 
V Jeseníku 1. ledna 2020
olomoucky_kraj.gif
mesto_jesenik.gif
bannerEuroregion1.jpg
woox-logo-black-cmyk-page-001.jpg
jeseniky_info.gif
vjesenikach.jpg
ndk-logoweb1.jpg
rozhlas-olomouc.png
radiocas1.jpg
klasika-viva-22.png
klasterni-hs-22.jpg
filmovy_klub_logo.jpg
rodinne_pasy.gif
SUAP-logo.jpg
duhalogo.jpg
logo-KO.jpg
jeseniky_logobanner.jpg
logoVMJ2011.jpg
pll-200.jpg
minipivovarlogosmall.jpg
_logoJT.jpg
wazysmall.jpg
logo-katovna-s-ic.png
Logo-Slovansmall.jpg
bluessmall.jpg
zus-logo.jpg
tanecni_logo-banner.jpg
jesenicke-noviny.jpg
el-chorro-club.jpg
kontra.jpg
stary-mlyn.jpg
javornik.png
mks-javornik.jpg
sos-logo.png
idpasky.jpg
knj.jpg
kudyznudy-rgb.jpg